Команди для управління Черепашкою

Повзаємо

forward(distance)
Проповзти вперед на distance пікселів
backward(distance)
Проповзти назад на distance пікселів
right(angle)
Повернутися наліво на angle градусів
left(angle)
Повернутися направо на angle градусів
goto(x, y)
Перемістити черепашку в точку з координатами (x, y)
setx(x)
Встановити координату черепашки
sety(y)
Встановити координату черепашки
setheading(to_angle)
Повернути черепашку під кутом to_angle до вертикалі (0 - наверх, 90 - направо)
home()
Повернути черепашку додому - в точку, з координатами (0,0)
circle(radius)
Намалювати коло радіуса | r |, центр якої знаходиться зліва від черепашки, якщо r> 0 і справа, якщо r <1
dot(size, color)
Намалювати точку діаметра size кольору color. Параметр color необов'язковий
undo()
Повернути попередні дії черепашки
speed(speed)
Встановити швидкість черепашки. speed має бути від 1 (повільно) до 10 (швидко), або 0 (миттєво)

Малюємо

pendown()
Почати малювати
penup()
Закінчити малювати
pensize(width)
Встановити діаметр пера в width
pencolor(colorstring)
Встановити колір лінії, яка малює черепашка (наприклад, 'brown' чи '#32c18f');
fillcolor(colorstring)
Встановити колір заповнення
begin_fill()
Почати стежити за черепашкою для заповнення області
end_fill()
Заповнити кольором fillcolor область, пройдену черепашкою починаючи з begin_fill()
showturtle()
Показати черепашку
hideturtle()
Сховати черепашку
write(text)
Вивести текст text

Дізнатися про Черепашку

position()
Отримати поточні координати черепашки
towards(x, y)
Отримати кут між поточним напрямок черепашки і прямий від черепашки до точки (x, y)
xcor()
Отримати x координату черепашки
ycor()
Отримати y координату черепашки
heading()
Отримати поточний кут до вертикалі
distance(x, y)
Отримати відстань до точки (x, y)
isdown()
Дізнатися, чи малює зараз черепашка
isvisible()
Дізнатися, чи видима зараз черепашка

Інтерактив

onkey(function, key)
Виконати функцію function(яка приймає два аргументи, x і y - координати черепашки) після натискання кнопки key (наприклад, 'a', 'Up', 'space')
listen()
Почати стежити на натисканнями клавіш і кліками миші   
ontimer(function, time)
Виконати функцію function через time мілісекунд
textinput(title, prompt)
Вивести вікно з заголовком title і текстом prompt, повернути введене значення


Інші команди

reset()
Повернення черепашки в початковий стан: очищається екран, скидаються всі параметри, черепашка встановлюється в початок координат, дивлячись вправо.
сlear()
Очищення екрану.
write(s)
Вивести текстовий рядок в точці знаходження черепашки.
radians()
Встановити міру вимірювання кутів (у всіх командах черепашки) в радіани.
degrees()
Встановити міру вимірювання кутів (у всіх командах черепашки) в градуси. Цей режим включений за замовчуванням.
tracer(f)
Включити режим налагодження (трасування) програми черепашки, якщо значення дорівнює 1. Якщо значення fдорівнює 0, відключити режим налагодження. У режимі налагодження черепашка переміщається повільніше і на екрані намальована сама черепашка. За замовчуванням режим налагодження включений.

Окремі рядкові методи


upper()
Повертає рядок, символи якого приведені до верхнього регістру.
lower()
Повертає рядок, символи якого приведені до нижнього регістру.
swapcase(s)
Повертає новий рядок, в якому регістр всіх символів обернений: верхній стає нижнім і навпаки.
capitalize() 
Повертає рядок, у якому перша літера прописна, а всі решта - малі.
title()
Повертає рядок, у якому перша літера кожного слова прописна, а всі решта - малі.
strip(f)
Повертає рядок, з якого видалені всі інтервали (табуляція, пробіли, символи пустих рядків) на початку і в кінці.
replace(old,new[,max])
Повертає рядок, в якому входження рядка old заміщується рядком new. Параметр max встановлює найбільшу можливу кількість замін.

Як задавати заливку фігури? 
У модулі turtle Python версії 3 це можна зробити за допомогою двох команд begin_fill() та end_fill()

begin_fill() ставиться перед тим, як ми почнемо малювати фігуру
end_fill() після завершення малювання фігури.

Для задання кольорового тла
вікна, в якому малює черепашка, використовують команду bgcolor("sky blue")

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.