Повзаємо
- forward(distance)
Проповзти вперед на distance пікселів backward(distance)Проповзти назад на distance пікселів right(angle)Повернутися наліво на angle градусів left(angle)Повернутися направо на angle градусів goto(x, y)Перемістити черепашку в точку з координатами (x, y) setx(x)Встановити x координату черепашки sety(y)Встановити y координату черепашки setheading(to_angle)Повернути черепашку під кутом to_angle до вертикалі (0 - наверх, 90 - направо) home()Повернути черепашку додому - в точку, з координатами (0,0) circle(radius)Намалювати коло радіуса | r |, центр якої знаходиться зліва від черепашки, якщо r> 0 і справа, якщо r <1 dot(size, color)Намалювати точку діаметра size кольору color. Параметр color необов'язковий undo()Повернути попередні дії черепашки speed(speed)Встановити швидкість черепашки. speed має бути від 1 (повільно) до 10 (швидко), або 0 (миттєво)
Малюємо
- pendown()
Почати малювати penup()Закінчити малювати pensize(width)Встановити діаметр пера в width pencolor(colorstring)Встановити колір лінії, яка малює черепашка (наприклад, 'brown' чи '#32c18f'); fillcolor(colorstring)Встановити колір заповнення begin_fill()Почати стежити за черепашкою для заповнення області end_fill()Заповнити кольором fillcolor область, пройдену черепашкою починаючи з begin_fill() showturtle()Показати черепашку hideturtle()Сховати черепашку write(text)Вивести текст text
Дізнатися про Черепашку
- position()
Отримати поточні координати черепашки towards(x, y)Отримати кут між поточним напрямок черепашки і прямий від черепашки до точки (x, y) xcor()Отримати x координату черепашки ycor()Отримати y координату черепашки heading()Отримати поточний кут до вертикалі distance(x, y)Отримати відстань до точки (x, y) isdown()Дізнатися, чи малює зараз черепашка isvisible()Дізнатися, чи видима зараз черепашка
Інтерактив
- onkey(function, key)
Виконати функцію function(яка приймає два аргументи, x і y - координати черепашки) після натискання кнопки key (наприклад, 'a', 'Up', 'space') listen()Почати стежити на натисканнями клавіш і кліками миші ontimer(function, time)Виконати функцію function через time мілісекунд textinput(title, prompt)Вивести вікно з заголовком title і текстом prompt, повернути введене значення - reset()
Повернення черепашки в початковий стан: очищається екран, скидаються всі параметри, черепашка встановлюється в початок координат, дивлячись вправо. сlear()Очищення екрану. write(s)Вивести текстовий рядок s в точці знаходження черепашки. radians()Встановити міру вимірювання кутів (у всіх командах черепашки) в радіани. degrees()Встановити міру вимірювання кутів (у всіх командах черепашки) в градуси. Цей режим включений за замовчуванням. tracer(f)Включити режим налагодження (трасування) програми черепашки, якщо значення f дорівнює 1. Якщо значення fдорівнює 0, відключити режим налагодження. У режимі налагодження черепашка переміщається повільніше і на екрані намальована сама черепашка. За замовчуванням режим налагодження включений.
Інші команди
Окремі рядкові методи
upper()
| Повертає рядок, символи якого приведені до верхнього регістру. |
lower()
| Повертає рядок, символи якого приведені до нижнього регістру. |
swapcase(s)
| Повертає новий рядок, в якому регістр всіх символів обернений: верхній стає нижнім і навпаки. |
capitalize()
| Повертає рядок, у якому перша літера прописна, а всі решта - малі. |
title()
| Повертає рядок, у якому перша літера кожного слова прописна, а всі решта - малі. |
strip(f)
| Повертає рядок, з якого видалені всі інтервали (табуляція, пробіли, символи пустих рядків) на початку і в кінці. |
replace(old,new[,max])
| Повертає рядок, в якому входження рядка old заміщується рядком new. Параметр max встановлює найбільшу можливу кількість замін. |
У модулі turtle Python версії 3 це можна зробити за допомогою двох команд begin_fill() та end_fill()
begin_fill() ставиться перед тим, як ми почнемо малювати фігуру
end_fill() після завершення малювання фігури.
begin_fill() ставиться перед тим, як ми почнемо малювати фігуру
end_fill() після завершення малювання фігури.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.