Урок 28. Події. Події мишки та клавіатури

Події

При натиснені клавіш чи переміщенні мишки комп'ютер отримує сигнали, які називаються подіями. На ці події можуть реагувати програми.

Мишка та клавіатура, як пристрої введення, можуть генерувати багато різних подій. В Tkinter є імена для кожного з них.

Події мишки
Події клавіатури
<Button-1> - клік лівою кнопкою мишки
<Button-3> - клік правою кнопкою мишки
<Right> - натиснута стрілка вправо
<Left> - натиснута стрілка вліво
<space> - натиснута клавіша "пробіл"
<Up> - натиснута стрілка вгору
<Down> - натиснута стрілка вниз
<KeyPress-a> - натиснута клавіша А
(замість літери А можна поставити різні букви)
Щоб програма реагувала на події мишки чи клавіатури, необхідно прив'язати до події функцію.


Приклад проекту. Графічний калькулятор квадратних рівнянь

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.